banner

Zlim Oisterwijk heeft een paar goede tips voor je weerstand


Bij ZLIM Oisterwijk werken mensen die weten wat gezond voor je is.

Zlim begeleid mensen met een op maat gemaakte combinatie van voeding en doelgericht bewegen. “Iedereen is anders. Daarom passen we het programma altijd aan aan de cliënt, zodat het past bij je. Dát is de sleutel tot succes.”

Vera is diëtist bij Zlim Oisterwijk

Op dit moment werken ze vanwege de coronacrisis tijdelijk met een thuisprogramma, en geven enkele tips om uw weerstand goed te houden. Vijf eenvoudige leefstijl tips voor een goede weerstand – met een goede weerstand is je lichaam beter bestand tegen ziekmakende bacteriën en virussen en word je minder snel ziek. Mocht je toch ziek worden, dan herstel je sneller.

Dit zijn onze 5 tips voor jou:
1. Beweeg! Ga wandelen, gebruik je fiets en doe eventueel thuis een work-out (het Zlim oefenprogramma voor thuis).
2. Slaap voldoende en hou een regelmatig slaapritme aan.
3. Drink voldoende water; minimaal 1,5 liter per dag.
4. Eet veel groente en fruit; dagelijks minimaal 250 gram groente en 2 porties fruit.
5. Eet gevarieerd; varieer met broodbeleg, vlees/vis/vega aardappel/volkoren pasta/zilvervliesrijst/peulvruchten.

Meer dienstverleners in Oisterwijk bieden hun service aan digitaal of aan huis. Zoek op deze website (klik hier) en bel ze even voor overleg.

Andere hulp nodig? Zorgondersteuning en hulp van vrijwilligers? Kijk even bij onze informatie over Corona in Oisterwijk.