banner

Piet Duizer citymarketeer voor Oisterwijk


De gemeente Oisterwijk besloot eind 2018 om in te gaan zetten op citymarketing en daarmee een vernieuwde weg in te gaan met de promotie van de gemeente. Inmiddels is de Stichting Citymarketing Oisterwijk opgericht en is zij op zoek gegaan naar een citymarketeer voor de gemeente Oisterwijk. Met trots presenteert Stichting Citymarketing Oisterwijk Piet Duizer als nieuwe citymarketeer.

Piet Duizer woont al geruime tijd met ontzettend veel plezier in Oisterwijk en kijkt uit naar deze mooie uitdaging. Piet Duizer: “De Parel in ’t Groen is een prachtig merk. Een gemeente die veel te bieden heeft voor inwoners en bezoekers. Met mijn ervaring in marketing én het werken met vrijwilligers, wil ik de promotie van Oisterwijk, Moergestel en Heukelom naar een hoger plan tillen. Ik kijk er ontzettend naar uit om dat samen met partners als Centrummanagement, Buitengebiedmanagement, Ondernemend Moergestel en andere ondernemers te doen.”

Toeristisch Informatie Punt
Met het besluit om in te zetten op citymarketing komt per 1 april een einde aan de samenwerking met de VVV. De huidige vestiging van de VVV in Tiliander gaat vanaf 1 april verder als een Toeristisch Informatie Punt (TIP). Bezoekers kunnen daar terecht voor alle toeristische informatie over onze gemeente. Vooruitlopend op 1 april houdt Piet Duizer zich al bezig met de overgang van VVV naar TIP. Bij het informatiepunt van de VVV zijn vele enthousiaste vrijwilligers betrokken. Zij behouden hun functie en gaan mee over naar het nieuwe Toeristisch Informatie Punt.

Kennismaking vrijwilligers
Donderdag maakten de vrijwilligers al kennis met de Citymarketeer en de Raad van Toezicht van de Stichting Citymarketing Oisterwijk. Burgemeester Hans Janssen was bij deze kennismaking aanwezig. Hans Janssen: “Met de oprichting van de stichting en de aanstelling van Piet Duizer als Citymarketeer zijn enkele belangrijke stappen gezet richting een succesvolle citymarketing voor de gemeente Oisterwijk. Ik verwacht dat zij samen met de gemeente en onze partners de kwaliteit van het merk ‘Oisterwijk, Parel in ’t Groen’ nog verder zullen versterken en uitdragen. Het uiteindelijke doel: meer bezoekers, meer bestedingen, langere verblijfsduur en meer werkgelegenheid. Ik wens Piet en Stichting Citymarketing Oisterwijk veel succes met hun nieuwe taak en bedank alle vrijwilligers voor hun blijvende inzet als ambassadeurs van onze gemeente.”

 

Delen: